Raid 1 a spatne nastavene cylindry na sdb

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Středa Červenec 18 20:12:51 CEST 2012

Dne 18. července 2012 17:56 Karel Zak <kzak na redhat.com> napsal(a):

>  "chybnymi cylindry" myslite to "does not end on cylinder boundary" ?

Jasne, nebylo to stastne oznaceni. Nevystihuje to presne, co se s cylindry
stalo.

>  Reknu vam tajemstvi, nejnovejsi fdisk to uz vubec nekontroluje pokud
>  neni pusten v DOS kompatibilnim modu. Proste zapomente na nejake CHS
>  adresovani, reste sektory -- nikdy nic jineho nez adresovani pomoci
>  LBA v Linuxu nebylo brano v uvahu.

 Diky za info.

> To nepouzivejte, tento program trosku usnul v minulosti a jeste bude
> chvilku trvat nez bude prepsan, pouzil by parted.

Vcera jsem pouzil sfdisk. Nastesti to vyslo. S partedem obcas pracuji a je
fakt, ze mne mohl napadnout hnedka.

    Karel

> --
>  Karel Zak  <kzak na redhat.com>

Server od vcerejska jede, jak ma. I tak diky za poznamky.

Petr