apcupsd - nevytvoří powerfail soubor

Pavel linux na argonet.cz
Pátek Červenec 20 17:10:31 CEST 2012

Dobre odpoledne,

Friday, July 20, 2012, 4:37:55 PM, you wrote:

PS> Demon apcupsd vytvari tenhle soubor kdyz jede na baterku. Balik apcups
PS> doplnuje do halt skriptu sekce ktere existence toho souboru spousti,
PS> napr pro vypnuti UPS nebo PowerOFF PC . Demon apcupsd spousti halt
PS> sekvenci kdyz napajeni nejde dost dlouho dle nastaveni.

Jak presne se to ma chovat ? Ted sem se nekde docetl, ze soubor
powerfail se nevytvari v okamziku provozu na baterie. Ono by
teoreticky stacilo, kdyby se soubor vytvoril az v okamziku ukonceni
apcupsd. Teprve pote az demon nebezi se spousti killpower a testuje se
existence souboru. Ale me soubor nevznikne ani kdyz ukoncim sluzbu
rc.apcupsd stop pri provozu na baterie.

Dekuji Pavel