Re: WiFi karta v AP módu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Červen 7 16:13:04 CEST 2012

Dobry den,
predpokladam, ze vsechny karty z
http://wifi.aspa.cz/routerboard-k9648/minipci-k9651/ by AP rezim mely
umet (pokud tam vyslovne nepisou, ze neumi). Pri jistotu si to vzdy
radeji overte na webu http://linuxwireless.org/en/users/Devices
Napr. ja mam wifi kartu "TP-LINK TL-WN861N"
http://wifi.aspa.cz/tp-link-tl-wn861n-bezdratovy-n-minipci-klient-802-11n-z85678/
ta podle tohoto webu pouziva ath9k ovladac a u neho se pise:
http://linuxwireless.org/en/users/Drivers/ath9k#Modes_of_operation
tedy AP umi.
Obecne se da rict, ze s Atheros cipem byste nemel mit problemy. Naopak
bych se snazil vyhnout treba Ralinku.

Jestli si muzete vybrat tak USB nepouzivejte. PCI (natoz PCIe) je mnohem lepsi.
Ono je docela problem sehnat 802.11abg WiFi na USB. Sam 5GHz USB kartu
take shanim a nejlevnejsi jsem videl kolem 600Kc.

btw, kartu s Atherosem neprepnete do master modu pomoci "iwconfig",
ale musite pouzit hostapd - http://hostap.epitest.fi/hostapd/