Re: WiFi karta v AP módu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Červen 7 19:50:44 CEST 2012

wpa_supplicant je pouze pro klienty a na to funguje vyborne. Na server
(AP - karta v master modu) potrebujete hostapd.

http://hostap.epitest.fi/wpa_supplicant/ - "Supplicant is the IEEE
802.1X/WPA component that is used in the client stations."

Ano, kdyz provozujete na jedne wifi karte jedno AP, musite
wpa_supplicant vypnout.
Kdyz budete na jedne wifi karte provozovat vice virtualnich siti tak
ho povesite na tu jinou sit.