OT: Firmware Topfield TF7700HDPVR

Matej Gajdos mato na d15.sk
Pátek Červen 8 09:40:06 CEST 2012

Pozdravujem,

aj tieto som skúšal. To sú presne tie isté súbory ako aj inde (i-topfield.com, topfield-europe.com). Podpora pre angličtinu, nemčinu, maďarštinu, poľštinu, francúzštinu, taliančinu, španielštinu, turečtinu, dánštinu, švédštinu, nórštinu, holandštinu...

Vôbec by nevadilo GUI v angličtine, len keby sa dal predvoliť preferovaný jazyk pre audio stream slovenčina, a EPG bolo čitateľné.

Ozaj som sa snažil niekoľko dní hľadať, a oficiálne stránky som snáď prešiel všetky. Jedine ak by strýco Google čosi zatajil. Skúsim ešte na parabola.cz zaloviť.

O to viac si nadávam, pretože urobiť si zálohu zo zariadenia do pc bol triviálny úkon.

V každom prípade vďaka za snahu.

Maťo

Dňa 8.6.2012, o 7:09, czechtony <czechtony na strojvimp.cz> napísal: