Re: MX záznamy - preference a záložní poštovní server

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Červen 22 12:52:05 CEST 2012

Dobry den,
pokud by byl souborovy system na flashce pripojeny pouze pro cteni,
tak by vytahnuti bez umountu nemelo delat problemy.
Skript se da automaticky spustit pomoci udev po pripojeni flashky -
http://wiki.rdiff-backup.org/wiki/index.php/USBBackupScript#UDev

Ale nezda se mi to jako nejlepsi reseni...

--
S pozdravem
Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com