sporttester podporující linux

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pondělí Červen 25 00:21:40 CEST 2012

Ahoj,

mám takový trochu netradiční dotaz týkající se Linuxu - umírá mi
sporttester (takové ty hodinky co měří tep při sportu), vybírám nový a
rád bych aby podporoval Linux, tj. aby data z něj šlo stahovat do
počítače (jakkoliv do jakéhokoliv formátu).

Všechny co jsem našel jsou striktně Win-only, tj. dodávané programy jsou
jen pro Windows a dokonce i do webových aplikací se to stahuje a odesílá
přes nějaké windowsí binárky.

Doteď to bylo tak nějak skousnutelné protože jsem tu jeden netbook s Win
měl, no ale ten umřel a nikam jinam se mi to instalovat nechce (už proto
že bych musel kupovat licenci).

Existuje vůbec něco takového nebo prostě výrobcí žijí v domnění že
geekové mají nutně odpor ke sportu? Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou
že bych něco základního nakódil sám (většinou se to připojuje přes irda
nebo modrý zub), ale nikde žádná dokumentace k tomu jak je to kódované :-(

T.