Apache2 a LDAP proti MS AD

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Úterý Červen 26 08:05:55 CEST 2012

Ahoj,

Mon, Jun 25, 2012 at 01:23:52PM +0200, Roman Mraz napsal(a):
> V AD mam uzivatele rozrazene do nekolika skupin programatori,
> testeri, atd., pak mam skupinu SVNUsers, ktera
> neobsahuje jednotlive uzivatele, ale prave ty skupiny. A v tom je
> pro mne kamen urazu. Pokud dam do "Require ldap-group"

  apache do verze 2.2.X nepodporuje vnorene skupiny. Je na to nejaky patch,
ale ten mi delal pri vetsich zatezich podivne problemy.

Teoreticky by nested groupy (skupiny ve skupinach) mel zvaldat apache
2.4, ale to jsem jeste nevyzkousel.

Kazdopadne klicova slova pro strycka Googla jsou nested group apache.

Asi nepomohlo, ale treba usetrilo trochu casu ;)

Luf