sporttester podporující linux

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Čtvrtek Červen 28 00:11:29 CEST 2012

On 27.6.2012 23:50, Jaroslav Lukesh wrote:
> No potřebuje to zařízení mít RF modul, to je jedno z USBček, co u toho
> jsou. RF ve standardní výbavě Androidových zařízení není, takže z něj
> bude muset čučet z USBčka. Pak zalovit googlem:

Jo, to jsem si myslel. No, víceméně to eliminuje smartphony ale některé
tablety mají skrytý USB port na 3G moduly tak tam by to jít mohlo ...

> http://www.google.com/search?q=EZ430+Chronos+android

To jsem samozřejmě zkoušel, ale vesměs se jedná o stránky kde "android"
je jenom někde v sidebaru apod. a nikoliv v tom hlavním textu. Ale
hledal jsem jenom zběžně, to je fakt ...

> A doporučuji velice, koupit smrš´tovací bužírku v obchodech s
> elektrosoučástkami (GM, TIPA, SOS, nebo si to nechat poslat z číny) a
> dvěma-třema vrstvama ty čudly zatáhnout (stačí zapalovačem - vyzkoušejte
> si na něčem jiném jak se ta bužírka chová!), aby se neodlomily od
> konektoru, nebo s nima člověk o něco neškrtnul. Nebo do krabičky a malou
> prodlužku USB.

Jo, stejně se musím stavit v GME kvůli akumulátorům do UPSky, tak vezmu
i tu bužírku. Díky za radu ;-)

T.