Re: sporttester podporující linux

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Čtvrtek Červen 28 09:52:08 CEST 2012

On 28 Červen 2012, 9:02, tajdik na gmail.com wrote:
> A co třeba vyzkoušet Bluetooth hrudní pás? Není to sice jako sporttester,
> ale jestli máš mobil s Androidem, tak to chodí pěkně. A máš to nezávislé
> na PC. Vybereš si některou z X aplikací, co jsou na marketu a máš klid.
> http://www.hodinky-sport.cz/prislusenstvi-2/hrudni-pas-polar-wearlink-r-bluetooth/

Hmmm, taky zajímavá možnost ... ale chápu to správně že to musí být s tím
telefonem spárováno pořád? Nebo si to data nějak ukládá lokálně a někdy
později je možné je přenést do smartphone? Pokud to musí být spojené pořád
tak to mi moc nevyhovuje - nechci sebou mobil tahat pořád, hodinky jsou
vhodnější.

T.