WiFi

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Čtvrtek Červen 28 12:41:04 CEST 2012

Dobry den,

ok, zda se, ze jsou mezi nami takovi, kteri poskladaji
3x3 MIMO s panelovek a oblozi tim mistnost. ;-)

Konstrukce a navrhy WiFi siti uvnitr a vne budov
jsou dve ruzne veci.

Navic, za chvili tady jsou 802.11ac a kdyz se podivate na ceny
nebude to nic nedostupneho. Takze je treba pocitat
i s pasmem 5GHz, ktere ma prave uvnitr budov mnoho vyhod.

Jsme off-topic, dale na toto tema do konference neodpovidam.

Preji hezky den.