WiFi

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Sobota Červen 30 14:14:22 CEST 2012

Hello, world!\n

> Niektore Routerboardy sa dali znasilnit a
> natlacit do nich opensource OpenWRT, ale chodivym by som to rozhodne
> nenazval, problem je v mizernej urovni ovladacov, napriklad na
> ethernet porty, kde vyrobca chipsetu neposkytuje a utajuje
> specifikaciu, a do kompletneho reverse engineeringu sa nikto
> nehrnie.

Minimalne na RB450 funguje OpenWRT velice pekne, drivery na ethernetovy
switch jsem pred casem prepsal a funguji vytecne.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"Snow falling on Perl. White noise covering line noise. Hides all the bugs too." -- J. Putnam