http digest autentifikace + hesla v DB

Tomas Macek macek na fortech.cz
Pátek Březen 2 13:50:33 CET 2012

On Fri, 2 Mar 2012, Pavel Kankovsky wrote:

> Jakou verzi Apache máte? Proč jste nepoužil mod_authn_dbd?

Používám httpd 2.2.3 popř. 2.2.15 podle verze distribuce (Scientific Linux
5.x nebo 6.x).
Modul mod_authn_dbd jsem vynechával, protože z dokumentace mi
vyplývalo, že lze použít autentifikaci pouze "require valid-user" nikoli i "require
group <grupa>", což jsme původně chtěli taky zachovat. Jestli to lze, tak
jsem něco svojí neznalostí pochopil blbě :-)
Další věc, na kterou jsem narazil je to, že mod_authn_dbd nebyl v žádným
repu, který tu mám nakonfigurovaný, takže jsem se snažil vrhnout síly
jinam. Nebude-li zbytí, můžu zkusit tohle - pokud mi to teda doporučíte
jako smysluplnou možnost.

T.