zaujimavost ako sa dostat do nemilosti spam DB a prakticke pouzitie pre volby ; -)

Miro Bobovsky Miroslav.Bobovsky na ives.vs.sk
Čtvrtek Březen 8 12:12:32 CET 2012

Zdravim .. dnes som riesil vcelku vtipny pripad .. ako sme sa dostali do
nemilosti jednej spam DB "http://ipadmin.junkemailfilter.com"

zaujimave na tom je ze sa tam lahko vie dostat kazdy a cele je to akoby bud
totalna neznalost a idiotina admina, alebo pomsta stareho admina firme ?,
alebo podivny utok ? s neznamym zamerom ..., ...

Opisem podstatne: ...
 par firiem .. napr slovanet pouziva http://ipadmin.junkemailfilter.com ako
spamDB .. Ok.
 od nas niekto poslal mail na info na vares.sk  a tento mail dana DB oznacila
na svojom webe ako dokaz ze posielame spam. (uz tam nieje lebo som dal
ziadost o vymaz). Firma vares.sk je regulerna firma robiaca kablovku a
internet a mail co som dohliadal ma v tele "vypoved zmluvy ;-)". Vsetko
regulerne.
Aj ked je vtipne oznacit vypoved za spam ale to uz je asi osud.

Preco sme sa teda dostali na spamlist a preco aj ktokolvek napr vy sa mozte
dostat na spamlist ?:

lebo vares.sk ma zaznamy:
bobovsky na krivan:~$ host -t NS vares.sk
vares.sk name server ns1.webhouse.sk.
vares.sk name server ns2.webhouse.sk.

bobovsky na krivan:~$ host -t MX vares.sk
vares.sk mail is handled by 20 avatar.hostmaster.sk.
vares.sk mail is handled by 30 tarbaby.junkemailfilter.com.
vares.sk mail is handled by 40 tarbaby.junkemailfilter.com.
vares.sk mail is handled by 10 proxy.vares.sk.

--------
a junkemailfilter funguje tak ze ked nieto posle mail na tarbaby co je
nejaky ich falosny mailer tak je odosielatelska IP oznacena za spam ;-).
Nestane sa to vzdy lebo prioritu 10 ma regulerny server proxy.vares.sk.

nasa vypoved teda mala smolu lebo v logu je
Mar  7 08:34:23 krivan sm-mta[26658]: q277Xflo026656: to=<info na vares.sk>,
delay=00:00:42, xdelay=00:00:42, mailer=esmtp, pri=124609,
relay=tarbaby.junkemailfilter.com. [184.105.182.216], dsn=4.0.0,
stat=Deferred: 451-DEFER - TB3 - Try a lower numbered MX record - [1
FakeMX] - FAKE-MX
-----------

Zahada je preco by si niekto daval ako MX tarbaby ... Lebo nevie co robi ?
btw vares.sk je nejaky poskytovatel televizie a internetu ! teda neml by byt
uplny idiot.
ide o rafinovany utok ? a aky by mal ciel ?
ide o pomstu stareho informatika ? ;-) ma niekto iny konspiracny napad ? ;-)
---
ked som volal na vares.sk dali mi cislo na informatika ktory riekol ze teraz
tomu nerozumie/nemacas a ze mu mam nechat cislo a povie synovi aby mi
zavolal ...
(cim ma zabil lebo len tazko premaham slzy cez smiech). A tak cakam co mi
zavola a co povie ... a hanbim sa ze dopredu ho podcenujem ale ... indicie
su neuveritelne.
btw vares.sk .. tu je tolko nahod ze ked to dakomu poviem kazdy pocuje warez
 .. nahoda ci zamer ? ;-). ;-)
--------

Vcul mame volby ... zeby som narobil nejake emailove adresy a nastavil na
nich server na tarbaby a prihlasil dane emaily na odber politickej reklamy
aby som usetril slovensko od spamovej zaplavy a dostal takto IP spamerov do
spam DB ? ;-) Ine rozumne a aktualne vyuzitie ma nateraz nenapadlo ;-)

bbo