Ako naklonovat xen virtualny stroj?

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Neděle Březen 18 03:47:18 CET 2012

Zdravim,

mam tu Debian Squeeze, Xen a jeden beziaci virtual, ktory som chcel
naklonovat, ale vyzera, ze to bude asi dost velky problem. Vie mi niekto
poradit, co s tym? Tu je cely postup co som skusal:

1. stopol som vm foo

2. apt-get install virtinst

2. virt-clone --original foo --name bar --file
/var/www/.xen/domains/bar/disk.img --file
/var/www/.xen/domains/bar/swap.img
ERROR    unable to connect to 'localhost:8000': Connection refused

rovnako aj ked som pouzil --connect qemu:///system

ERROR    unable to connect to '/var/run/libvirt/libvirt-sock', libvirtd
may need to be started: No such file or directory

3. apt-get install libvirt-bin

4. virt-clone --original foo --name bar --file
/var/www/.xen/domains/bar/disk.img --file
/var/www/.xen/domains/bar/swap.img
ERROR    Domain 'foo' was not found.

ak som to spravne pochopil, tak foo musim dostat do libvirt, teda
zkonvertovat konfigurak XENu do XML libvirtu

5. cd /etx/xen
virsh -c xen:/// domxml-from-native xen-xm foo.cfg
error: Unknown failure

A tu som uz uplne skoncil :( Moze mi prosim niekto poradi, co vsetko a ako
previest, aby som z funkcneho virtualu v XENe spravil klon, zmenil mu IP a
mohol spustit bez toho, aby som musel prevadzat celu instalaciu a
konfiguraciu odznovu?

Dakujem.

--
S pozdravom,