OT Re: Spolehlivost virtualniho HW

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pátek Březen 23 10:51:57 CET 2012

On Fri, 23 Mar 2012, Jaroslav Lukesh wrote:

> Představte si kus kódu, který dlouhou dobu funguje, ale najednou z ničeho
> nic, nikde žádná změna, fungovat přestane a vy nevíte proč. Přesně takto se
> chová linux na vadném HW kdy třeba na ls zahlásí že soubor ls neexistuje. A

> Pokud nikde nic takového není a vy máte vlastní zkušenosti, podělte se
> také, toto fórum je aspoň pro mne důvěryhodný zdroj.

Netyka se to virtualu, ale snad to nekdy nekomu pomuze.
Mam doma internet od jedne firmy, ktera na strese instalovala Mikrotik.
Fungovalo to od lonskeho leta bezvadne, ale asi pred 14 dny zacaly velmi
podivne chyby.

- Soucasne zapojene 2-3 notasy: Odpoji se se vsechny krome meho notasu s
   linuxem a razem spadne spojeni a nekolik hodin se na sit uz nedostanu.
- Pravidelne po dobu 14 dni vzdy mezi 19-20 hodinou spadne link a zadny
   stroj nedostane odpoved od DHCP, link dioda nesviti, ale wireshark cas
   od casu vidi broadcasty od toho Mikrotiku.
- Spojeni nefunguje, nikdo si nevrzne. Prijde technik z firmy, zapoji
   svuj notas a JEDE! Zapojim se ja a nejedu.
- Notas s XP ma normalni spojeni do site, pres prepinac zapnu notas s
   Centosem a link na XP spadne. Odpojim Centos a XP znovu naskoci sit.

A tak podobne. Pripadal jsem si jak blbec, ze si stezuju a kdyz prijde
technik, tak nenajde chybu.

Reseni: v utery prisel technik a vymenil Mikrotik.
Od te doby bezporuchovy provoz. Tfuj, tfuj ...

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |