Spolehlivost virtualniho HW

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 23 12:46:05 CET 2012

dostal jsem jen virtuální hw, musel dát sám něco doporučeného, tehdy jen
centos, tudíž z jejich pohledu všecko šlape, protože nikdo jiný problémy
nemá (říkají oni). Drbají mě za to že na tom nejedou xentools, přitom vím že
i na jiných xen-ready linuxech jim to tam taky nejede, byť se postupovalo
dle návodu.

V aplikaci je kontrola IP klienta, podle toho se požadavek přehodí jinam.

Testcase mám pokaždé když něco přestane fungovat, jenže to honem musím nějak
zfunkčnit, je důležité, že jsem to zprovoznil, víc nikoho nezajímá.

Asi týden je občas nedostupný SMTP server (nebo se chová divně - drží
spojení otevřená a žere mi vlákna), dostal jsem přístup na xen konzolu s
právy na vše, ale z toho se nic použitelného nedá dostat - ani graf vadných
paketů fyzické síťovky na tom nefunguje (asi nesbírá data).

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomas Vondra" <tv na fuzzy.cz>

Těžko radit. Netuším na jakém fyzickém hw to provozují, jaký tam mají
monitoring a diagnostiku, jak je to nastavené - obecně mám ale zkušenost
že když mi správci HW něco tvrdí tak mají pravdu. Samozřejmě je možné že
tam je problém je natolik atypický že ho diagnostika neodhalí.

Pokud je ten systém (OS) v jejich správě tak připravte nějaký testcase
který problém demonstruje (čím méně kódu tím lépe) a pošlete jim to.