Spolehlivost virtualniho HW

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 24 00:30:23 CET 2012

Na mě to působí jako nějaký vadný aktivní prvek cestou. Speciálně některý
switche bez zátěže fungují normálně, ale jakmile je větší traffic, tak
začnou dělat bordel.
Občas začne podobným způsobem umírat i síťovka. Teď tady mám asi umírající
wifi kartu, která po restartu nenaběhne, i když přes lspci vidět je. Musí se
vypnout stroj a na chvíli odpojit od napájení. Dokonce jsem našel lidi s
podobným problémem, ale řešení jsem se nedobral. Ze začátku se to nedělo,
tak tipuju, že opravdu umírá.