Tunel medzi dvomi zariadeniami za NATom

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Březen 28 03:53:02 CEST 2012

Zdravim,

mam jeden server, ktory je za NATom, ku ktoremu sa pripajam na rozne
sluzby tak, ze si vytvorim reverzny tunel na svoj comp (taktiez za NATom,
ale mam otvoreny port). Teraz sa ovsem nachadzam mimo a som na sieti, kde
je niekolkonasobny NAT (4 zariadenia s privatnymi IPckami v ceste), takze
tento sposob sa teraz pouzit neda. Je nejaka moznost, ako sa teraz dokazem
od seba pripojit na dany server na urcite porty bez toho, ze by som ich
musel otvarat na routri, cez ktory je tento server zapojeny?

Vdaka za info.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel