Tunel medzi dvomi zariadeniami za NATom

Petr Koval peerco na gmail.com
Středa Březen 28 16:03:56 CEST 2012

Martin Tirsel wrote:
> Zdravim,
>
> mam jeden server, ktory je za NATom, ku ktoremu sa pripajam na rozne
> sluzby tak, ze si vytvorim reverzny tunel na svoj comp (taktiez za
> NATom, ale mam otvoreny port). Teraz sa ovsem nachadzam mimo a som na
> sieti, kde je niekolkonasobny NAT (4 zariadenia s privatnymi IPckami
> v ceste), takze tento sposob sa teraz pouzit neda. Je nejaka moznost,
> ako sa teraz dokazem od seba pripojit na dany server na urcite porty
> bez toho, ze by som ich musel otvarat na routri, cez ktory je tento
> server zapojeny?
> [...]

Ahoj Martine,

pokud ti nevadi:
1) omezeni na x86/686 arch
2) nutnost ovladani pres graficke prostredi
3) propriterni sw

Vrele doporucuji TeamViewer SW a jejich sit sprostredkujicich serveru.
Spolehlivost vysoka.
Komunikace znacne rychla (mam zkusennost az do 100 MBit/s).

Retezovy tunneling!

Clovek se muze Bridgem/Routerem/NATem
pripojit na Bridge/Router/NAT sve protistanice
tak jak potrebuje anizby se musel zabyvat obsahlou
konfiguraci jedne ci druhe strany sveho tuneloveho spojeni.

Kazdy klientovy program muze byt nainstalovan vcetne
virtuelniho sitoveho ovladace ktere je mozne bezproblemove
mezi dvema klient stroji navzajem tak propojit, ze clovek
propoji dva vzdalene Ethernetove Segmenty do jednoho,
pokud nehodla nijak vzajemne routovat.

Clovek muze primo pouzivat potrebne Gateways vzdalene site
atd.

s pozdravem Petr