Tunel medzi dvomi zariadeniami za NATom [VYRIESENE]

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Březen 28 20:12:12 CEST 2012

Vdaka vsetkym za tipy, SSH port forwarding je presne riesenim mojho
problemu. Existuje vobec nieco, co SSH nedokaze? :)

ssh -L 10590:192.168.1.5:5900 user na host

--
S pozdravom,
Martin Tirsel