LVM / pomalé čtení z přimountovaného volume

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Středa Květen 23 23:08:37 CEST 2012

On 23.5.2012 03:25, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkoušel jsem to ze zvědavosti reprodukovat, ale nepovedlo se mi to.

Zkusil jsem to reprodukovat na domácí stanici, a také se mi to nepovedlo.

Mám teorii že když je svazek přimountovaný tak jádro musí vykonávat
ještě něco dalšího což má za následek zvýšení CPU zátěže. Na domácí
stanici (SATA disk s cca 70 MB/s) je sice zvýšení CPU zátěže patrné (cca
z 2% na 4%), ale to je minimální nárůst takže to není bottleneck.

Naproti tomu na serveru s cca 800 MB/s už je z CPU (více jader s nižším
výkonem) úzké hrdlo.

T.