Automatické rozbalování winmail.dat souborů

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Květen 25 10:28:55 CEST 2012

Zdravím,

mám dotaz, zda nemáte někdo někde nasazený (nejlépe v rámci MTA)
automatický rozbalovač winmail.dat souborů? Jak to máte udělané?

Mě tedy napadl ještě způsob, kdy bych udělal na Sambě adresář, do
toho by někdo uložil winmail.dat sobor (případně winmail.dat.0
apod.) a jednou za 5 min by se na ten adresář poštval mstnef a
rozbalil by ty soubory a winmail.dat by smazal. Ale pokud by to
šlo udělat v rámci MTA, bylo by to asi elegantnější...

Děkuje a zdraví
Honza Marek