Dvě grafiky (intel + nvidia optimus), výstupy na dokině

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 7 15:45:17 CET 2012

Na reboot myslím zabral až upgrade biosu na verzi A08. Na power_off A15.
Jak jsem koukal tak poslední je A15, ale ještě jsem nehledal tu flasku,
jak tam mám ty předchozí updaty, abych to přehrál. Ale asi budeš mít
poslední.

Jen tak naokraj, já jsem si ten EXE přečetl a zjistil jsem že je
spustitelný i pod DOS :-). Toto si ještě pamatuji z dob svého mládí :-D

Mě se zase často kouše xserver, po probuzení a občas po spuštění
virtualboxu s widlema. Rebootuji tak 5x do měsíce, což je u mě docela
velká frekvence.

Předchozí nottebook vydržel klidně půl roku, než přišel nějaký update
jádra nebo Xserveru reboonul jsem to plánovaně.