Re: OT: redundantní napájení

Martin Och martin na och.cz
Čtvrtek Listopad 8 12:03:59 CET 2012

----- Original Message -----

Ahoj,

existuje PC zdroj, ktery ma v sobe 2 sachty, do kterych se strka modul zdroje.
Je na tom napsane ElanVital Model NO: EVR-3006-P2
http://www.kgs.no/produkter/Tilleggsutstyr/EVR_3006P2/evr-3006p2.pdf
Mam to na stole, na nic mi to neni,
ma konektor do zakladni desky mensi asi o 4 piny nez se ted bezne pouziva - nevim jak se tomu rika.
Zdroj nebyl nikdy v provozu.
Chcete me? Predam v Brne/Praze.

--
Martin Och