sdílený privátní klíč v ssh

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 15 16:46:05 CET 2012

Ahoj,

potřeboval bych takovou záludnost. Chci, aby uživatelé jedné skupiny
byli schopni sdílet jeden privátní klíč k ssh. Je to automatizovaný
skript, takže se nechci ptát na heslo a zároveň nechci těm uživatelům
generovat vlastní klíče a přidávat je na serveru. Zabezpečení privátního
klíče přes práva pro skupinu mi bohatě stačí, akorát mám problém, že se
to nelíbí ssh:

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@         WARNING: UNPROTECTED PRIVATE KEY FILE!          @
Permissions 0640 for 'dhcp-key' are too open.
It is recommended that your private key files are NOT accessible by others.
This private key will be ignored.
bad permissions: ignore key: dhcp-key

Nevíte někdo jak vnutit ssh tento klíč? Žádný parametr, který by toto
chování vypnul jsem zatím nenašel.

Dík

David