Re: sdílený privátní klíč v ssh

Jan Houstek Jan na houstek.net
Pátek Listopad 16 12:40:05 CET 2012

Po meditaci nad tou zadrátovanou podmínkou se nabízí ještě jedno řešení,
aby ten klíč nevlastnil uživatel, který spouští klienta, ale někdo jiný,
např. root, tj. když bude vlastníkem klíče root:shared_ssh_group a práva
např. 0640, bude klíč členům shared_ssh_group fungovat. Nebude fungovat
rootovi ...

-- HH