RE: Automatické vytvoření HOME adresářů podle passwd

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 22 14:49:13 CET 2012

Já tam mám práva jenom pro poštu (konkrétně uživatel vmail). Uživatel se tam
nijak nedostane a ani k tomu nemá důvod. Pravidla jdou nastavit přes
RoundCube, doručení a otevření mailů zajišťuje Dovecot.