Re: MTA ignoruje MX záznam a posílá na A

Jan Houstek Jan na houstek.net
Pondělí Říjen 1 19:23:01 CEST 2012

On Mon, 1 Oct 2012, Martin Mares wrote:
> aniž byste uvedl konkrétní případ domény, u které se to děje, těžko
> radit...
>
> Nabízí se otázka, zda všechny nameservery pro doménu odpovídají stejně.

Neuvedl jsem záměrně. Jsem si jistý, že nejde o problém u příjemce, už z
toho důvodu, že se tak děje na minimálně 3 doménách, jejichž autoritativní
DNS jsou hostována úplně jinde a na odlišné technologii a celkově ty 3
případy nemají téměř nic společného.

Můj dotaz skutečně směřoval tím směrem, zda někdo toto již nepozoroval,
neřešil či dokonce nevyřešil. Osobně jsem se již setkal s MTA, jejichž
tvůrcům uniklo, že při neexistenci MX záznamu se má doručovat dle A, že by
to někomu nefungovalo opačně jsem ale zatím neviděl.

-- HH