MTA ignoruje MX záznam a posílá na A

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Říjen 2 01:34:04 CEST 2012

Dobrou noc,

> Neuvedl jsem záměrně. Jsem si jistý, že nejde o problém u příjemce,
> už z toho důvodu, že se tak děje na minimálně 3 doménách, jejichž
> autoritativní DNS jsou hostována úplně jinde a na odlišné
> technologii a celkově ty 3 případy nemají téměř nic společného.

každopádně to zdálky smrdí problémem z DNS. Doporučuji zkusit logovat
všechny DNS dotazy, které generuje MTA, a odpovědi na ně, možná z toho
něco vykoukne.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Homo homini lupus, frater fratri lupior, bohemus bohemo lupissimus.