CHMI (aktualni srazky) pro Linux (Maemo)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 2 13:57:40 CEST 2012

Hm, koukám asi nějaký filtr po cestě, tak zvěčnění se nepovedlo. Kdo máte
zájem, pošlu (5kB).

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Machek" <pavel na ucw.cz>
Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Odesláno: 2. října 2012 12:05
Předmět: Re: CHMI (aktualni srazky) pro Linux (Maemo)

Ahoj!

> No aktuální srážky jsou sice pěkný, ale mrknu z vokna a vidím. Už
> před časem jsem si udělal stránečku (v příloze) a skript pro animaci
> mrakovody celého předchozího dne (archiv animací za půl roku má
> čtvrt giga). Nebádejte nad tím jak je to napsané, ale co uvidíte :-D

Nejaky takovy skriptiky mam taky, vcetne predpovidani (
http://sourceforge.net/projects/wnow/ ). Ale mezi tim chmi pridal
predpovidani  k sobe a asi to udelal lip.

Prilohu jsem nenasel, bylo by mozny poslat ji soukrome?

Dik,
Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html