vde_switch segfault

Středa Říjen 3 18:05:20 CEST 2012

On Wed, 3 Oct 2012, Zdenek Janis wrote:

> zcela nepravidelne (treba jednou za mesic...) a nahodne zdechne
> vde_switch na kterem jsou VLANy a nekolik virtualnich stroju (KVM).

Padá to pořád na stejném místě? Celkem by pomohlo, kdybyste měl aspoň
výpis zásobníku v místě, kde to spadlo. Nemáte coredump? Nebo na to aspoň
napíchněte gdb spuštěné pod screenem a čekejte, než to spadne (jednou jsem
tento postup celkem s úspěchem použil <g>). Samozřejmě je dobré k tomu
programu mít také připraveny ladící informace, na Debianu by to měly být
balíky *-dbg.

Viz též <http://wiki.debian.org/HowToGetABacktrace>

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /