problém s VoIP bránou

Alois Kučera alois.kucera na quick.cz
Středa Říjen 3 18:09:56 CEST 2012

Dobrý den,
v PC mám nainstalován Ubuntu 12.04 a Win 7. Když připojím síťový kabel od
zařízení poskytovatele připojení k Internetu přímo k síťové kartě v PC, tak
funguje připojení k Internetu v Linuxu i ve Win, když ale zapojím VoIP bránu
Well ATA 172, tak funguje Internet ve Win, funguje VoIP brána, ale v Ubuntu
Internet nejde. Brána se chová na WAN vstupu jako DHCP klient a na LAN
výstupu jako DHCP server. Zajímalo by mě, v čem může být problém, se kterým
si Win poradí a Ubuntu ne.
Děkuji za případné nakopnutí správným směrem.

--

Alois Kučera

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7543 (20121003)

http://www.eset.cz