pripojenie telefonu NOKIA ASHA 200 Dual Sim

Jozef Slovak slovak na abakus.sk
Pondělí Říjen 8 10:02:53 CEST 2012

Zdravim Vas ...

Konecne  som  sa dostal k nastaveniu mobilu k notebooku .. Spustil som
program  Wammu  isiel  som  cez  sprievodcu  a ohlasil mi , ze telefon
nenasiel.Pozrel som na podporovane telefony a zial Nokia ASHA 200 Dual
sim  tam  nieje  .  Neriesil to niekto z Vas ?? Alebo mi odporucte iny
soft.  Ako  modem  na  mobilne  pripojenie  mi  fungoval  okamzite  po
pripojeni .