PC se nevypíná

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Říjen 14 02:58:01 CEST 2012

Podobný problém jsem měl naposledy s Dell E6520.
Pomohla až aktualizace biosu. Na více věcí. Je to ode mě čistá
spekulace, ale power-down funguje už od mé nepaměti a pokud jsem se
setkal s chybou při vypínání, spravil to až update biosu.

Pokud to jde uspat, tak uspávejte a doufejte. Bohužel jinou radu nemám.

Taktéž debian.

ced