Re: PC se nevypíná - vyřešeno!

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Říjen 14 21:44:06 CEST 2012

> Od: d.petr <d.petr na post.cz>
> vypnutí PC po příkazu "shutdown -h"? Mám počítač, který se po tomto
> příkazu nevypne. Poslední výpis na monitoru je "Power down.", ale žádné
> "down" se nekoná. Zkoušel jsem do parametrů jádra psát všelijaké hodnoty
> Mám desku Intel d2500cc
> http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-d2500cc.html?wapkw=d2500cc

Je to tak, jak psali pánové Štengl a Baláš - chyba byla v BIOSu. Po aktualizaci BIOSU již PC vypíná tak, jak má.
Aktualizace BIOSu byla ale docela adrenalinová (akce mě opět utvrdila v tom, že EPROMky byly pro BIOS mnohem lepší). Postupoval jsem podle návodu (aktualizace F7 z BIOSu) a po potvrzení updatu monitor potemněl a neprobral se ani po 20 minutách (update měl trvat 2-5 minut). PC pak reagoval jen na vypnutí a po zapnutí nechtěl vůbec nabíhat, tma a ticho. Uf!! Ovšem asi po 10 pokusu se zapnul a naběhnul - starý BIOS. Nový pokus o aktualizaci už proběhl správně.
Tímto tedy velmi děkuji za pomoc, mě samotného by aktualizace BIOSu nenapadla.
PM