MySQL v Debian 6, zmeneny datadir

MaReK Olšavský marek.olsavsky na gmail.com
Pátek Říjen 19 08:14:07 CEST 2012

Dobré ráno,
takže příčinou je sesypaný soubor InnoDB, bohužel natolik sesypaný, že nejde dát dohromady ani nástrojem od Percony.
Nakonec se tedy stalo nejhorší možné řešení, archivace db proběhla naposledy před 2 měsíci, bohužel jsem se nedonutil ji nastavit, dokud není externí úložiště dat.

BTW: Na Debian 6 jsem nakonec dal MySQL5.5 z dotdeb repozitory (dost jsem se branil používání neoficiální repozitářů, ale MySQL5.5 má i mnohem stabilnější bridge na InnoDB), překonfiguroval jsem InnoDB na vytváření souborů po tabulkách a značně jsem zvýšil paměťové limity MySQL i InnoDB. Fakt je, že mysqldump najednou jede 2 sekundy, místo původních 3 minut, takže jsem pravděpodobně původně značně podcenil konfiguraci.

Děkuji za těm co radili v nemožně misi
  Marek Olšavský