OT: starší servery

"Ing. Jiří Nováček" jnovacek na spst.cz
Pátek Říjen 19 09:00:52 CEST 2012

Dobrý den,

mám nestandardní dotaz. Jsem ze střední školy a učíme studenty "operační
systémy". Normálně je učíme v prostředí VirtualBoxu, ale napadlo nás
pořídit si nějaký skutečný starší server na kterém by si studenti mohli
"hrát". Nehledáme žádnou novinku. Netuším, jak dlouho Vám servery ve
firmách jedou, ale po určité době je nejspíš vyřadíte z důvodu
nevyhovujících parametrů. To co je pro Vás už nevyhovující, může být na
testování studenty ještě dostačující.

Není tady někdo, komu leží ve firmě právě něco takového? Jak jsem psal,
jsme škola a nejsme schopni platit tisíce, ale nějaká kompenzace by se
nejspíš povedla vyjednat.

Omlouvám se za dotaz, který s touto konferencí moc nesouvisí.

Předem děkuji

Jirka