Particia na obnovu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Říjen 24 13:31:16 CEST 2012

Dobry den,
sam to resim pro Windows 7 nasledovne:

1. oddil Windows
2. oddil Linux
Na 2. oddil nainstalovat minimalni instalaci napr. Debianu a take tam
ulozil image 1. oddilu s Windows.
Po zapnuti PC se zobrazi GRUB. Jeby vhodne mu nejak vylepsit vzhled,
napr. obrazek, pripadne menu vubec nezobrazovat a umoznit zobrazeni po
stisknuti klavesy.
Vychozi nastavit boot do Windows a boot do linuxu chranit heslem.
Jakmile uzivatel vybere boot do linuxu, automaticky se spusti Debian a
po jednoduchem potvrzeni prepise imagem 1. oddil.

Na vytvoreni image 1. oddilu je nejlepsi pouzit http://partclone.org/.
DD zbytecne zalohuje i prazdne misto. Kdyby system nebyl Windows, ale
Linux, tak by stacil tar.

Kdysi jsem o tom psal na blogu http://martin.vancl.eu/Obnova_Windows_98_z_Linuxu