externa USB3 SSD cache

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 13:09:42 CEST 2012

Ahoj,
externi disk je to hrozne nepohodlny. Jestlize neni volne mSATA ani
normalni SATA, doporucuji vyhodit vypalovacku (stejne ji clovek
pouzije 2x za rok) a dat disk misto ni. Ja sam se na to v nejblizsi
dobe chystam.
Bohuzel v mem Asus notebooku se pri vymene vypalovacky musi rozebrat
pulka notebooku. Muj stary HP notebook mel mechaniku pridelanou jednim
sroubem. To byly casy...

Redukce do vypalovacky se da hotova koupit za 230Kc
http://dx.com/p/designer-s-2-5-sata-to-sata-hdd-ssd-caddy-for-9-5mm-optical-drive-122119