Zasobovani androidu daty

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Říjen 31 21:49:58 CET 2012

Artur Kudělka wrote:
: Zdravím,
: ohledně DLNA bych vyzkoušel kombinaci
:
:     IMediaShare Lite na Adroidu
:     a
:     serviio jako DLNA server na Linuxu

	Diky. Mozna vyzkousim - na serviio jsem se dival pred par dny.
Ma to dve nevyhody: neni to open source, a navic je to tlusty javovy hnus.
Preferoval bych neco jineho, pokud mozno bez javy se zdrojaky.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox