[vyřešeno] rxvt a znaky s nabodeníčky

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Září 10 12:50:08 CEST 2012

Nezkoušel, jen jsem ho vybral pomocí xfontsel (tam jsem si myslel že
vím, co vybírám) a ručně zadal. A ejhle, font který se vybral,
-cronyx-fixed-medium-r-*-*-16-*-*-*-c-*-iso10646-1, jaksi neobsahuje
znaky s nabodeníčky, což mě bohužel nenapadlo si ověřit. No půjde z
kompu ven :-)

Zkusil jsem jinou „foundry“ a ejhle, už je to v pořádku.

Takže díky za nakopnutí :-)

ced