rxvt a znaky s nabodeníčky

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 11 13:44:25 CEST 2012

Díky, fontconfig jsem neznal a při čtení příslušné části manuálu pro
rxvt jsem to tudíž přeskočil. Zastaralá XLFD se mě líbí (ale, pokrok
nezastavíš je třeba se učit), tak jsem se tím nezabýval. Moje chyba.

Chybka byla ve fotu samém, nenapadlo se mi podívat se, když jsem vybral
iso10646-1 kódování, jestli dané znaky v mnou požadované oblasti jsou.

Instaluji nový pracovní počítač (debian wheezy) a zatím na tom krámu
nenarazil na zařízení, kde by nebyl nějaký otravný bug, ve FW tak jsem
většinu času trávil zjišťování jak to obejít. Hrůza.

Josef