Linux Digest, Vol 67, Issue 11

coresoftcz na gmail.com coresoftcz na gmail.com
Pondělí Září 17 16:03:55 CEST 2012

-----Původní zpráva-----
Od: linux-request na linux.cz
Odesláno:  17.09.2012, 12.00
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Linux Digest, Vol 67, Issue 11

Příspěvky do konference  Linux zasílejte na adresu:
	linux na linux.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
	http://www.linux.cz/mailman/listinfo/linux
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	linux-request na linux.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	linux-owner na linux.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Linux digest..."

Dnešní menu:

   1. jakou UPS pro linux se zapinanim po uplnem vybiti (info na vysla.net)
   2. Re: jakou UPS pro linux se zapinanim po uplnem vybiti (Petr Baláš)
   3. Waiting for disk /dev/sde1 to appear (Ivo Hanuška)
   4. Waiting for disk /dev/sde1 to appear (Ivo [Bear] Hanuska)
   5. USB Storage vo Fedore (Martin Mokry)
   6. Re: Waiting for disk /dev/sde1 to appear (František Bořánek)
   7. Re: Waiting for disk /dev/sde1 to appear (Petr Baláš)

Message: 1