OpenLDAP pres ssl

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Středa Září 19 17:41:40 CEST 2012

DD,

	me to bezi na ubuntu, tak jsem postupoval podle tohoto navodu:

https://help.ubuntu.com/11.04/serverguide/openldap-server.html

Certifikat mam ovsem koupeny od rapidssl. Muzete nam sem poslat
konfiguraci vaseho LDAP serveru?

Preji hezky den.