UPSky Elteco, model EM1200AVR

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Duben 4 18:54:27 CEST 2013

On Wed, 3 Apr 2013, Pavel wrote:

> Dobry vecer,

> Eaton nebrat, vcera sem zrovna resil jeden stroj, co po vypadku
> nebezel. Model S3 550, po vypadku napajeni se prepla na baterie, ale
> vsechny zasuvky bez napeti. Po obnoveni site se prepla zpet, opet v
> zadne zasuvce napeti. Pomohlo az odpojeni spotrebicu, napeti nabehlo.
> Zavada se odstranila vypnutim hlavnim vypinacem, pak uz se chovala
> normalne. Nikdo nevi, zda to za mesic neudela znovu. K zalohovani
> naprosto nevhodne ! U APC sem neco takoveho nikdy nevidel.

Jak dlouho v ni mate baterku? Ruzne modely se samozrejme mohou chovat
ruzne, ja negativni zkusenosti nemam. Nektere modely APC maji zase problem
nastartovat po uplnem vybiti baterie.

Nicmene je to bezpredmetne, protoze tazatel uz UPC Elteco ma a tedy jsem
milne predpokladal, ze ji teprve chce koupit.

> Pavel

Adam Pribyl