Domaci videa

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Duben 10 20:38:48 CEST 2013

On Wed, 10 Apr 2013, Vladimir Macek wrote:

> [...]
> průběžně prudím, jak hrozně moc místa videa zabírají, tak se netočej úplný
> kraviny. :)
>
> Ale už i tak jsou toho desítky GB z několika foťáků a tak to bude vhodné
> překódovat. Vyrábět z toho Video DVD mi připadá neefektivní. Dneska spousta
> jednoúčelových DVD playerů umí přehrát ledacos a tak to jistě může být
> běžný počítačový videosoubor.
>
> Ale třeba mencoder má hromadu štelovátek, kterým nerozumím.
>
> Nebylo by taky špatné mít něco automatického, co mezi videa nebo pár sekund
> po začátku videa do něj vloží název souboru jako titulek.

Pouzival jsem mencoder, ale mnozsti parametru a neustaly boj se zmenami me
dohnali k jeho zavrhnuti. Pak jsme pouzivali Avidemux (trochu kanon na
vrabce) ale v poslednich verzich opet nejak postelovali parametry
predvolenych "filtru" a padaj z toho nepouzitelne vysledky.

To je k "tudy cesta nevede".

> dík předem!
>
> VM

Adam Pribyl