Raid5 7.5TB - e2fsck - memory allocation failed

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Srpen 10 21:43:09 CEST 2013

On Sat, 10 Aug 2013, Adam Pribyl wrote:

> Vim, ze je to trochu mimo dotaz, nicmene jeste jsem nevidel raid5 ktery by
> takto neskoncil. A priznam bez vytacek i to, ze nejsem priznivcem raidu5, ale
> asi si to kazdy musi vyzkouset na vlastni kuzi. Myslim ze fsck vam v tomto
> pripade nepomuze a jeho chovani jiz naprosto chapu.

Potvrzuji - na Centos5 Raid5 ze tri 2TB disku hazel mismatch-es ale jinak
se zdal byt OK. Dalsi Raid5 ze sesti 2TB disku delal silene veci - pri
zapisu se rozpadal , zpusobovalo to i sekundarni rozpady jine Raid1 na
tom samem PC. MD subsystem je na linuxu nejaky nestabilni. Co mi funguje
je Raid0 a Raid1 , bohuzel Raid0 je ponekud riskantni, Raid1 zase zere
moc disku.