Piranha / LVS monitoring script problem

Neděle Srpen 25 12:22:13 CEST 2013

On Sat, 17 Aug 2013, Kovar Honza wrote:

> #!/bin/bash
> wget -q -O /tmp/result.txt -nc --no-check-certificate https://$1:$2/owa
> if grep -q "<title>Outlook Web App</title>" /tmp/result.txt
> then
>  echo "OK"
> else
>  echo "FAILED"
> fi
> rm -f /tmp/result.txt
>
> Zjistil jsem, ze pokud zakomentuju posledni radek, tak jeden server se
> chytne. Pokazde jiny, resp nahodne.

Zapisovat do souboru s predikovatelným (v tomto případě zcela fixním)
jménem v /tmp... řád žonglujete s odjištěnými granáty?

Tady bych hádal, že skript to spouští na oba cíle paralelně a oba procesy
se pak přetahují o /tmp/result.txt: první si tam něco zapíše, druhý mu
to začne přepisovat, tak mu to ten první vrátí tím, že soubor smaže.
Když jste odstranil "rm", tak v souboru aspoň zůstal druhý výsledek a
jeden z testů už prošel. Když jste zcela odstranil použití dočasného
souboru, tak byl problém eliminován zcela.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /