Vhodne distro

PM pa.marek.jh na gmail.com
Neděle Prosinec 1 12:13:40 CET 2013

Jake doporucite distro pro WWW server. Predpoklad je, ze pojede tak dlouho,
dokud bude masina schopna (dejme tomu cca 8 let) Podminkou je pripadna
moznost upgradu napr PHP. Vykonove postacuje bohate soucasny server, kde je
FF8, ale veskere repozitare s aktualizacemi jsou jiz nedostupne (viz muj
nedavny doraz na mCRYPT a PHP) Dalsi problem, ktery jsem netusil je, ze novy
HW, ktery je uz nekolik mesicu pripraven ma RAID Intel, zkousel jsem Ubu,
pozna raid, rozjede se instalace, pocitac je zivej, ale instalace stoji.
Kdyz bude problem, pouziji SW raid....
PM